٢٣‏/٠٢‏/٢٠٠٨

طيب ،، يلا نبتدى

السلااااام عليكم
عارفة انى اتأخرت من ساعة اخر بوست كتبته بس الشديد القوى والله
تقدروا تقولوا انى مش بفتح الكمبيوتر اساسا فى البيت
( عرفتوا انا بكلمكم منين دلوقتى طبعا ،، بس خلوها فى سركم ;))
انا يوميا دلوقتى بنزل الشغل من 8 وبرجع 6 مؤكد مش بكون شايفة قدامى
خصوصا ان الطريق اساسا لوحدة ساعة ونص رايح وزيهم راجع
بس فى طريقى ده بشوف العجب بصراحة خصوصا فى المترو
لان ليه النصيب الاكبر فى طريقى
يمكن قبل كدا مكنتش باخد بالى من الناس اوى لانى مكنتش بنزل من البيت كتير ولو نزلت
بيبقى مكان قريب جدا من البيت فمكنتش بشوف اللى بشوفه دلوقتى
لكن ميمنعش انى لما كنت انزل مشوار بعيد شويه كنت بتشل من المناظر اللى الواحد بيشوفها
واقول فعلا القعاد فى البيت ستر ..!!

الشعب فيه حاجات كتير جدا لازم تتغير ،، لان وجودها الى الان معناه قلة دين ...
وقلة ذوق..!

خصوصا فى البنات
يمكن حد بستغرب لان الناقد للجنس اللطيف دايما يكون رجل /شاب
او حتى واحدة-بس سنها كبير
مش واحده من نفس جيلهم
لكن الصح ميعرفش مجاملات ولا تحايل والغلط ملوش مبررات
انا شايفة حاجات كتير غلط يمكن تكون مش مهمة بالنسبة لناس او حاجة مش محتاجة وقفة
بالنسبالى هى محتاجة وقفة جامدة لان البنت عبارة عن سمعة وسلوك يتحكم عليها من خلالهم وانتهى الامر
فلو ما أخدتش بالها ممكن تحط نفسها فى صورة مش هتعجبها ،،، وترجع تزعل ..!

المهم ان الحاجات دى هفصلها عن بعضها وهقول كل نقطه لوحدها ولو الموضوع مش مستاهل اوى اننا نقف عنده قولولى
واهلا بكل الآراء ..

هناك ٤ تعليقات:

عبدالرحمن فارس يقول...

هاي

انا هحجز مكان بس في أول الطبور وبعدين هرجع


تحياتي

Meta يقول...

وعليكم الهاى

انا مش عارفة ايه التأخير اللى انا فيه ده بجد
شكلى واقفة فى اخر الطابور

عموما فى انتظارك وان شاء الله هكون قلت حاجه ..

غير معرف يقول...

السلام عليكم
مادمتي بدأتي تكتبي متديش لنفسك فرصة تقفي
انا اديت نفسي الفرصة دي ومش عارف اكتب لغايه دلوقتي ^-^
وفعلا مهتم اعرف نظرتك للموضوع ده

وحمد الله على السلامة ويكون بعونك في شغلك

- من 8 الى 6 !! ده مخالف لقوانين حقوق العاملين :)-

Meta يقول...

ياهلا والف هلا بيك يا كريم
ايه النور ده
الاول ازيك وايه اخبارك
انا دلوقتى بقيت المواطن المطحون
وحتى الواحد لو لقى الوقت مبيعرفش يبتدى منين وبيحس كدا انه محتاج زقه جامدة
بس بنقول يا معين يارب
المهم انت كمان لازم تكتب طالما اردت
ويا سيدى ليك عليه هديلك الدفعة المطلوبة
كمثال : انا لو هكتب حاجة فى مدونتى انت رد عليا فى مدونتك وبعدها تسيبلى كومنت هنا انك رديت عليا وانا هروح اشوف
لو كدا قولى وهنكمل ..
والى لقاء اخر .