١٦‏/٠٢‏/٢٠٠٨

زهقت من قوقعتى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
غايبة ليا كتير جدا جدا ونفسي كل يوم ادخل مدونتى لانها وحشتنى بس كنت زهقانه
ودلوقتى زهقت اكتر من ركنتها فقررت انى ارجع اسجل فيها
حتى لو هرغى رغى فاضى المهم اقول انا اهو واحس انى متواصلة مع العالم
هحاول انتظم و اقول كل اللى عاوزة اقوله حتى لو كان حصل وانتهى
بس ربنا يعين ..

سلام مؤقت

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

ايه دا مش ممكن بجد
لا يعني بجد هو فعلا انتي رجعتي تاني
انا مش مصدق
انا كنت زهقتلك والله كل يوم رايح جي على المدونه وهي زي ما هي لا جديد

بجد حمد لله على السلام وعود احمد ومطوليش الغيبه بعد كده

ومستنينك تقولي كل الي عندك

دمتي في امان الله

Meta يقول...

اهلا اهلا عبد الرحمن
منورنى دايما والله ومتشكرة جدا على سؤالك ومتابعتك لمدونتى فى غيابي
ان شاء الله هيكون فى جديد بس انت متنسانيش فى دعواتك
وباذن الله اول خطوة هعملها ازور مدونتك لان بقالى كتيييير مشفتش جديدك
سلام مؤقت